14 Haziran 2011 Salı

"GTA: San Andreas" İncelemesi - Oyun



Merhaba soylu okurlar.
İlk incelememle başlıyorum.Büyük ihtimal oynamışsınızdır bu oyunu.Efsanelerdendir kendisi.Rockstar Games'in vazgeçilmez serisi GTA'nın San Andreas'ı bu.Yıllardır kopamadığım oyun.
Oyun zamanında çığır açmıştır.Tonlarca modu, tonlarca hilesi var.Ben ise "SA:MP" denen eklentisi yüzünden bırakamadım.SA:MP dediğimiz nedir?
SA:MP, oyunu kurduktan sonra oyunun yanına kurduğumuz 4 MB'lik bir eklentidir.Oyunu online oynamamızı sağlar.
Gelelim benim görüşüme.GTA:San Andreas, grafik açısından vasat, fakat, kafana estiği gibi gezebilmek, farklı şehirlerde farklı uygulamalar (kumar oynamak vb.) yapmak paha biçilemez. Bu oyunu, geneliniz gezmek için, adam öldürmek için falan oynamışsınızdır.
Vee güzelim SA:MP. Kıymetlimm...
İnsan başlayınca bırakamıyor.Bağımlılık yaratıyor...
Şöyle başlayayım SA:MP incelememe. Kodlama dili "Pawno". Freeroam ve Role Play serverlarının amansız user kapışması. Bir tarafta rol yapma, diğer tarafta deathmacth.Ben burada sabit birşey söyleyemem çünkü her serverde (Alıntı mod olmadığı sürece) herşey değişiktir.

GTA San Andreas'a Verdiğim Puan : 8.3
                      +'lar    
--------------------------------------                                            
  • Geniş Uygulamalar                                  
  • Gelişmiş Görev Sistemi
  • Karakter Geliştirme Özellikleri
                      -'ler
---------------------------------------
  • Grafikler
  • Taraf Seçememe



1 yorum:

  1. sitenizdeki yazılar ve makaleleri sürekli takip ediyorum, Joomla web tasarımı olarak işlerinizde kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil